Friday, January 18, 2013

Diva challenge # 102 Auraknot-Bunzo


What a tricky challenge this one was. Laura challenged us to make a duotangle with only Auraknot and Bunzo. Very interesting but tricky. I made it complicated to myself by placing Bunzo on top of the starpoints. After that there was not many space left on my tile, so I thought : somestimes less is more and I hope you do agree with me.
You want to see other entries or try this challenge for yourself? Go to I am the Diva
Have fun this week.

10 comments:

  1. Hallo ingrid
    Bedankt voor je comment op mijn site.
    Ik vind jou creatie ook errrg goed gelukt!
    Fijn weekend
    Groetjes Efie

    ReplyDelete
  2. Ik ben het helemaalmet je eens, mooie tangles maar lastig in combinatie met elkaar. Toch vind ik jou werk erg mooi geworden, vooral je auraknot is mooi en gelijkmatig opgebouwd, waardoor het een strakke uitstraling heeft.

    ReplyDelete
  3. Such precision. This is a very stunning tile.

    ReplyDelete
  4. Wat een mooie regelmatige Auraknot, dat krijg ik nou nooit voor elkaar! Inderdaad, less is more in dit geval.

    ReplyDelete
  5. Mooie tile's, en wat een groot verschil als je de ster in zwart/wit uitvoert.
    Leuk om te zien
    Mooi gelijkmatig getekend.

    ReplyDelete
  6. Both are great, but I like the effect of the shading and fill in the second one.

    ReplyDelete
  7. Je maakte het niet gemakkelijk voor jezelf Ingrid. Het resultaat is erg mooi geworden en wat een verschil als je schaduw toevoegt en wat meer donkere accenten.

    ReplyDelete